Τι είμαστε στην ψυχή; Τι στην πραγματικότητα;




 Είμαστε αυτό που είμαστε και τίποτα παραπάνω!!  Οι σπουδαίοι άνθρωποι παρασημοφορούνται!! Δύσκολο που είναι αυτό, να μπορέσει να κρατήσει κανείς αυτή την σπουδαιότητα και να ελπίζει στη συνέχεια της από τους ακόλουθούς του.  Κανείς όμως δεν είναι ίδιος. " Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους." (Σαρλ Ντε Γκωλ, 1890-1970, Γάλλος Πρόεδρος). Όλοι είμαστε κληρονόμοι του ελληνικού αίματος, το έχουμε στο DNA  μας - άσχετα από την ποικιλομορφία του λόγω των πολλών κατακτήσεων που έτυχε η Κύπρος - γονίδια σπάνια, αυτό το διαφορετικό που έκανε ένα τόσο μικρό κράτος να ακουστεί μέχρι την άλλη άκρη της γης.  Κρατάμε όμως αυτή τη φήμη και προχωράμε, Αριστοτέλης, Ιπποκράτης, Μέγας Αλέξανδρος . . . δεν είμαστε αυτοί. Τα δικά μου παιδιά θα ντρέπονται για τη δική μου γενιά, γι' αυτό και νιώθω υπεύθυνη από τώρα. Εγώ τουλάχιστον έχω ένα Ε.Παλληκαρίδη να θαυμάζω, να σκέφτομαι πόση δύναμη να είχε ο ίδιος να πιάσει το όπλο να βγει στα βουνά να πολεμήσει. Όλο αυτό φαντάζει τόσο προβλέψιμο, έτσι δεν είναι; Εκείνη η μάνα πως να ένιωθε να ξέρει πως ο γιος της είναι μόνος, αντιμέτωπος με τον εχθρό και ίσως να μην γυρίσει.  Ρωτώ την νεολαία την όλο πυγμή που αμφιβάλλω αν θα είχε ένας το θάρρος να κάνει το ίδιο. . . Ρωτώ  τις μανάδες που στέλνουν τα παιδιά τους στο στρατό, που δεν κλείνουν μάτι τη νύχτα, στις δικές μας εποχές μιλώντας πάντα. . . Αν αυτό που ζούσαν ήταν πραγματικός πόλεμος τι θα έκαναν; Ήταν τότε τα 18χρονα πιο άντρες από σας; Ήταν οι μανάδες τότε πιο δυνατές από σας; Δεν ρωτώ αν αγαπούσαν τα παιδιά τους, γιατί τούτο είναι το μόνο σίγουρο και αέναο, οι δικές μας οι μάνες αγαπούν  μέχρι θανάτου.   Περηφανεύομαι όπου βρεθώ για την καταγωγή μου, ψάχνω όμως ακόμα να βρω έναν ηγέτη, έστω έναν επικεφαλή μιας οργάνωσης να ενστερνιστώ το όραμα του,  έναν σύγχρονο άνθρωπο που να μην δείχνει την ποταπότητά του και να επαναλαμβάνει τα λάθη του παρελθόντος.  " Η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα.  " (Καρλ Μαρξ,1818-1883, Γερμανός φιλόσοφος).  Γιατί λοιπόν αφού έχουμε τόσα χρόνια ιστορίας, καταγεγραμμένα τόσα και τόσα, πρέπει να συνεχίσουμε να παίρνουμε την κατηφόρα; Κάτι δεν πάει καλά, εγώ είμαι μικρή για να το βρω, οι γνώσεις μου μηδαμινές, μα με όση λογική διαθέτω μάλλον ένα καλοσχεδιασμένο "παγκόσμιο" θα έλεγα σχέδιο εξυπηρετεί τον ίδιο τον Διάβολο. Για να πλουτίζουν άλλοι και να δοξάζονται καταστρέφεται η ανθρωπότητα.  Πουλήσαμε την ψυχή μας για να υπηρετήσουμε τι; Ένα παγκόσμιο προφίλ και να χάσουμε τη ταυτότητά μας;  Ας ήμασταν ο καθένας μόνος του, (καθένας= κάθε λαός, ΕΜΕΙΣ) και ας ήμασταν μικροί στο χάρτη - αυτό δεν  μας φόβιζε τότε - θα ήμασταν αυθεντικοί, θα ξέραμε να αναλαμβάνουμε ευθύνες, θα ξέραμε να βλέπουμε στα μάτια, να απλώνουμε το χέρι, να αγκαλιαζόμαστε, να 'χουμε τα σπίτια μας ανοιχτά όπως τότε που ήταν και οι καρδιές μας ανοιχτές.  Θα ψηφίζαμε γιατί θα ξέραμε αυτόν εκεί που βγάζει λόγο, θα τον εμπιστευόμαστε, θα ξέραμε πως οι επιλογές του είναι το ίδιο μας το ΕΜΕΙΣ!  Τώρα τι είμαστε; Ένα κράτος διχασμένο, θα μου πείτε ήταν πάντα το μεγαλύτερο μας ελάττωμα αυτό, τώρα θα εκλείψει; Είμαστε όμως και περίγελος της υφηλίου! Κάποτε ήμασταν αξιοζήλευτοι... τώρα αξιο-λύπητοι, αυτό είναι το πλέον κατάλληλο επίθετο! Κλεισμένοι στα παλάτια μας, φυλακισμένοι στη δυστυχία μας, αλυσοδεμένοι στους υπολογιστές, ανήμποροι να επαναστατήσουμε!  


   Κι όχι για όλους αυτούς που προδώσαμε, αυτούς που ντροπιάζουμε κάθε μέρα μα για εμάς, για αυτούς που θα 'ρθουν! Γιατί όπως σας είπα τα δικά μου παιδιά θα ντρέπονται για την δική μου γενιά, για την μάνα τους όχι!! Δεν είμαι διαθετημένη να αφήσω κανένα να εξουσιάζει τη θέληση μου, το μυαλό μου, την ψυχή μου. Ο ήλιος ανατέλλει κάθε μέρα,  θα συνεχίσει να το κάνει ακόμα κι αν δεν είμαι εδώ! Τα μικρά ανθρωπάκια το ξεχνούν αυτό. Απλά καταστρέφουν για να αποκτήσουν, σπάνε το γυαλί για να μπούνε μέσα να καθήσουνε στο θρόνο! Το Αληθινό φως μπαίνει από το γυαλί, φωτίζει και ζεσταίνει τις ψυχές και βγαίνει :) Καταλαβαίνετε πως ό,τι Αυτός με Σοφία εποίησεν χαρίζει χαμόγελο και ευτυχία, ό,τι ο άνθρωπος "επαραποίησεν" σκορπά την καταστροφή! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις