ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΛΈΓΟΜΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ!

ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΛΈΓΟΜΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ! Δεν απαρνιέμαι τις ρίζες μου και το παρελθόν μου, αντίθετα είμαι περήφανη για τους προγόνους μου, αυτούς που έμειναν στην ιστορία για την σοφία τους και τα επιτεύγματά τους. Αυτούς που μου χάρισαν την παιδεία και μου δίδαξαν την πίστη στις υπέρτατες αξίες. Λυπούμαι, μα αποστρέφομαι χωρίς δεύτερη σκέψη την σημερινή Ελλάδα, αυτή που πούλησε την Κύπρο για ακόμη μια φορά.  Στο παρελθόν ήταν το όραμα της Ένωσης και καταλήξαμε να προδοθούμε από τη "μητέρα πατρίδα", να προσφυγοποιηθούν χιλιάδες Κύπριοι στην ίδια τους την πατρίδα, να ζήσουν τον πόλεμο χιλιάδες παιδιά και να είμαστε ακόμα σκλαβωμένοι. Τώρα, μέσα από τη καλή μας την καρδιά θελήσαμε να βοηθήσουμε τη "μητέρα μας πατρίδα" να βγει από την οικονομική κρίση και στο τέλος μας έπνιξε κι εμάς σε ένα λάκκο σκοτεινό δίχως να μας ρίξει σκοινί.  Γι ' αυτό είμαι Κύπρια, από ένα πολύπαθο νησί, μια κουκκίδα στον χάρτη με δύναμη ψυχής όμως, τόλμη και υπερηφάνεια. Δεν χρειάζομαι κανένα να μου δώσει εθνικότητα και να με ταυτοποιήσει. Έχω και εγώ προγόνους ήρωες και καλύτερα έχω γονείς ήρωες, πατέρα που φτύνει αίμα στις σκαλωσιές κάθε μέρα, μέσα σε βροχή, μέσα στον καύσωνα του καλοκαιριού για να με μεγαλώσει. Έχω μια μάνα αγωνίστρια, που πάλεψε με το θάνατο από αγάπη για τα παιδιά της. Έχω φίλες που είναι αδερφές μου, άξιες ηρωίδες που εργάζονται για να βοηθούν τους γονείς τους, τα μικρότερα αδέρφια τους. Γιατί έτσι είμαστε οι Κύπριοι, η αξία της οικογένειας είναι έμβλημα ζωής.






Υ.Γ : Μητέρα πατρίδα, ας σταματήσει πλέον αυτός ο χαρακτηρισμός. Μητέρα είναι ιερή λέξη. Εξάλλου μετά από ανάλυση του ελληνικού και του κυπριακού DNA (γενετικού υλικού),  δεν έδειξε καμιά συσχέτιση, αντίθετα το κυπριακό γενετικό υλικό πλησιάζει το γενετικό υλικό του Ισραήλ, με πιο ψηλό δείκτη ευφυίας από τους Έλληνες λόγω της ποικιλότητας που μας διακατέχει από τους πολλούς κατακτητές που πέρασαν από το νησί.  








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις