Κρύο! Καιρός για δύο!

Έξω παγωνιά, μέσα παγωνιά... και γιατί καλέ δεν ανάβετε το τζάκι;  Στις ψυχές των ανθρώπων επικρατεί παγωνιά, πραγματικά εκλείπει η ζεστασιά και η στοργή για να μην μιλήσω για τη αγάπη. Μόλις πριν μερικά λεπτά ανακοίνωσαν στα δελτία ειδήσεων "25χρονος σκότωσε την αδελφή του 28 χρόνων μετά από λογομαχία".  Ναι στην  Κύπρο έγινε το περιστατικό.  Στο μικρό νησάκι που όλοι ήταν αδέρφια, μοιράζονταν χαρές και λύπες.  Ναι εδώ που το αίμα νερό δεν γίνεται...αλλά όπως είπα ΗΤΑΝ το νησί της αγάπης, της προσφυγιάς, της αδελφοσύνης, εδώ που και ο πιο μικρός μπόμπιρας ήταν υπέρμαχος της ελευθερίας, της ανθρωπιάς.  Πώς να πιστέψεις αυτά που γίνονται...





Θαρροῦσα ὡς τώρα -φίλοι μου καλοί-
θαρροῦσα ὡς τώρα...
πῶς ὅλα τὰ πράματα
βαδίζουν στὴ γῆ
μὲ τὸ ἀληθινό τους χρῶμα.
Ἡ Χαρὰ ἄσπρη.
Ἡ Θλίψη χλωμή.
Ὁ Ἔρωτας ρόδινος
Ο Θάνατος μαῦρος.
Ἔτσι θαρροῦσα...
Καὶ περνοῦσα τὶς μέρες μου,
μὲ τὰ χρώματά μου τακτοποιημένα.
Με τα ὄνειρά μου συγυρισμένα.
Μὲ τὰ ποιήματά μου καθαρογραμμένα...
Γιατὶ ἔτσι τά ῾βλεπα.
Ἔτσι νόμιζα.
(Μενέλαος Λουντέμης )


Είναι φορές που νιώθω ότι τώρα ανακαλύπτω τον μίζερο κόσμο που ζούμε κι άλλες που χαίρομαι γιατί μπορώ και ονειρεύομαι, γιατί ζω στον όμορφο δικό μου κόσμο, εκεί που το κρύο δεν είναι η παγωνιά της ψυχής των ανθρώπων, εκεί που το κρύο έχει οσμή... 
Είναι παρηγοριά να θάβεις την αλήθεια, μα είναι αξίωση να την βάφεις μ'όλα τα χρώματα που φαντάζεσαι... Κρύο!Καιρός για δύο=λευκό και κόκκινο της αγάπης 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις